Muuramen seurakunta täyttää sata vuotta 1.5. 2020!

Haemme nyt seurakunnalle uutta ilmettä seuraavalle sadalle vuodelle logokilpailulla.

Kaikille avoin kilpailu on käynnissä  ja siihen voi osallistua 20.10.2019 asti.

Pääpalkinto 500 euroa!

Kilpailun säännöt:

1.Logosta tulee tehdä kaksi versiota,

a) juhlavuoden ajan käytettävä logo, joka sisältää tekstin 'Muuramen seurakunta 100-v',

sekä vuosiluvut '1920-2020'.

b) vakinaiseen käyttöön tuleva logo, joka sisältää tekstin ’Muuramen seurakunta’.

2. Seurakunnan tunnusväriksi on valittu sininen, jonka tulee olla logon pääväri.

3. Logoa tulee voida käyttää myös yksivärisenä. Sekä juhlavuoden logosta, että vakinaiseen käyttöön tulevasta logosta toimitetaan kilpailuun yksiväri-, ja neliväriversio.

4. Kilpailuun osallistujan tulee liittää logon mukaan myös sanallinen selvitys siitä, miten logo kuvastaa Muuramen seurakuntaa.

5. Kilpailuaika on 20.10.2019 asti. Logoehdotukset toimitetaan sähköpostitse osoitteeseen tarja.vilhuniemi@evl.fi., JPEG tai PDF-muodossa.

6.Seurakunnan työntekijöistä koottu raati valitsee voittajalogon. Kilpailun voittaja julkistetaan Muuramen seurakunnan nettisivuilla sunnuntaina 27.10.  osoitteessa muuramenseurakunta.fi

7. Kilpailun voittaja saa palkinnoksi 500 euroa.

Voittaja luovuttaa kaikki oikeuden logoon Muuramen seurakunnalle.

Lisätiedot puh. 045 613 7122 tai tarja.vilhuniemi@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä