Hupparit tulee!

Tilasimme hupparit, ne tulevat viikolla 46! Ilmoitan tarkemmin, kun tiedän minä päivänä ja mistä huppareita voi tulla lunastamaan. Valmistaudu käteisellä tasarahalla! Alla vielä hinnat

HUPPARIEN HINNAT:

Basic huppari ilman veroketjua: 33,50€  / + nimi rinnassa 36€

Huppari vetoketjulla: 34,50€  / + nimi rinnassa 37€

T-paita: 9,50€  / + nimi rinnassa 12€

(Nimi rinnassa aina +2,50€)

HUPPARIEN TILAUS:

Kauan on odotettu, nyt vitosvaihde silmään! :D ELI tilaamme hupparit NYT!

MILLAINEN HUPPARI? Perushuppari (cliquelta) joko vetoketjulla tai ilman, useita värejä joista saa valita mieleisensä. (Mahdollisesti valikossa myös college - paita ja T-paita, kysele Nillassa!)

MITÄ HUPPARIIN TULEE?  Huppari on kokonaan nuorten itse suunnittelema! Selkään tulee  kirkko-logo (sisältäen voittajaRaamatunkohdan Joos 1:9, ks. alla) ja hihaan 'Muuramen Nuori Seurakunta'- teksti. Etuvasemmalle rinnukseen saa halutessaan painattaa oman nimensä (kätevää esim. isosena tms. "edustustilanteissa").

MITÄ MAKSAA JA MILLOIN? Hinta riippuu mallista, jonka tilaat, mutta noin +/- 35e / huppari! Maksu kerätään käteisellä kun saamme valmiit hupparit!

MITEN SAAN HUPPARIN?

TILAUKSET tehdään perjantaina 25.10. nuortenillassa!! Tule paikan päälle pe 25.10. klo 18 alkaen nuorteniltaan (seurakuntakodin alakerta) tilaamaan oma hupparisi! Nuortenillassa on mallikappaleita soviteltavaksi sekä tilauslista, johon sinun tulee täyttää hupparitoiveesi.

JOS ET PÄÄSE NUORTENILTAAN, laita Lauralle (0505943239) viestiä tilauksestasi jo ENNEN perjantaitain nuorteniltaa!

VALITSE:

1. Mikä väri? (katso alta esitekuvista vaihtoehdot)

2. Mikä malli? (=vetoketjulla / ilman? Huomaa että värivalikoimaa on huomattavasti vähemmän vetoketjumallissa!)

3. Haluatko hupparin rinnukseen oman nimesi (tai nimimerkkisi tms.)? Nimi = +2.50€

BASIC - hupparin värit (ilman vetoketjua):

VETOKETJUHUPPARIN värit:

Upea uusi hupparilogo (tulee selkään):

Raamatunkohtaäänestyksen voittaja:

JOOS. 1:9: Muista että olen sanonut sinulle: Ole rohkea ja luja, älä pelkää äläkä lannistu. Herra, sinun Jumalasi, on sinun kanssasi kaikilla teilläsi.