Sisäkuva tyhjästä kirkosta. Alttarilta kuvattu saliin päin.

Tule mukaan!

Muuramen seurakunta tarjoaa monenlaista toimintaa kaikenikäisille!  Toivottavasti löydät itsellesi mukavan tavan liittyä mukaan seurakunnan toimintaan. Jos sinulla on mielessä jotain uutta, niin mielellämme kuulisimme siitä. Lähdetään kokeilemaan sitä yhdessä.

Erilaisista tapahtumista ja yksittäisistä tilaisuuksista löydät tietoa nettisivun yläpalkista "tapahtumat" ja etusivulta, Muuramelainen -lehden ilmoituksista sekä seurakuntamme Facebook-sivulta. Voit myös soittaa meille, käydä kysymässä kirkkoherranvirastosta tai nykäistä työntekijäämme hihasta ja kysyä mitä on tarjolla tai millaista toimintaa toivoisit.

Tule siis mukaan - Älä jää yksin miettimään!

Ilon iltapäivät ja AIR-messut (#armoailoarakkautta)

Ilon iltapäivät ja AIR-messut ovat yhteisöllistä vapaaehtoisvoimin toteutettua seurakuntatoimintaa, jota leimaa armo, ilo ja rakkaus.

Kokoontumisien kautta haluamme levittää Raamatun ilosanomaa, joka kuuluu kaikille – niin epäilijöille, etsijöille kuin myös niille, jotka sen jo ovat kuulleet.

Kutsu kuuluu, tule juuri sellaisena kuin olet, joko raskain tai kevein askelin, me odotamme sinua!

Yhteen tulemalla, yhdessä etsimällä, löydämme kaikki perille!

AIR-messut alkavat sunnuntaina 30. tammikuussa 2022!

AIR-messu on Muuramen seurakunnan uusi joka toinen sunnuntai pidettävä iltapäivämessu. Musiikillista messua juontavat vapaaehtoiset. Puheen pitää joko maallikko tai seurakunnan työntekijä. Messuissa on tarjolla rukouspalvelua ja ehtoollinen. Lapsille oma lastenkirkko. Lisäksi pyrimme järjestämään omaa ohjelmaa varhaisnuorille ja nuorille mahdollisuuksien mukaan.

Ovet auki klo 15.15 alk. Tarjolla runsaan kahvipöydän antimia ja seurustelua. Messu alkaa klo 16 ja kestää n. klo 17.15 asti. Ilon iltapäivät toteutetaan yhdessä tehden. Me tarvitsemme suuren joukon vapaaehtoisia toimimaan messujen ja muiden kokoontumisten erilaisissa valmistelu- ja toteutustehtävissä. Tule mukaan tervetulo-, tekniikka-, musiikki-, rukous-, keittiö-, viestintä- tai muksutiimiin! Kaikki apu ja kaikki ideat otetaan kiitollisuudella vastaan! Ota rohkeasti yhteyttä Mia-pastoriin, niin löydetään sinulle sopiva tehtävä messutiimissä (p. 050 594 3238).