Seeli Toivion sellokonsertti

seeli toivio

Kirkko

Sellon viemää- Seeli Toivion konsertti kirkossa

Liput 10 e, myynnissä verkossa etukäteen (linkki lipunmyyntiin julkaistaan tässä pian) ja ovella käteismaksulla. Ovella myös epassi ja smartum.

Seeli Toivio esiintyy samana päivänä koululaiskonsertilla kaikille Muuramen 6.-luokkalaisille ja lisäksi iltapäivällä Sellon ja laulun hetki -konsertti hoivakodeissa. Järjestäjä Muuramen kulttuuripalvelut yhteistyössä Muuramen seurakunta.

Lahtelainen sellisti ja lauluja Seeli Toivion ohjelmassa kuullaan mm. Jean Sibeliusta, Camille Saint-Saensia, elokuvamusiikkia Ennio Morriconesta Tuulen viemään, Titaniciin ja Indiana Jonesiin. Toivio on monipuolinen muusikko, joka sellonsoiton lisäksi on myös oopperalaulaja ja viihdemusiikin säveltäjä ja sovittaja. Hän on esiintynyt kotimaan lisäksi laajasti ulkomailla, mm. New Yorkin Carnegie Hallissa, Lontoon Queen Elizabeth Hallissa, Wienin Musikvereinissa, Japanissa ja Etelä-Koreassa kiertueilla, laajasti Keski-Euroopassa sekä on myös levyttänyt paljon. Juuri onkin ilmestynyt uutuuslevy "Öinen näky", joka myös tässä konsertissa on myynnissä.

Tervetuloa kuulemaan selloja ja laulua elokuvamusiikin tunnelmissa! Levyostoissa käy käteisen lisäksi kortit ja MobilePay.