nuoria kirkossa

NUORTENILLAT (pe 19.1 alkaen)

Nuortenillat perjantaisin klo 18-22 seurakuntakoti (Ankkuri).

Keväällä ei ole nuorteniltaa: 16.2. (isosleiri), 1.3. (hiihtoloma), 29.3. (pääsiäinen) ja 24.5. (nuortenleiri)

Kevään yökahvilat Ankkurissa (klo 18-23:45)

26.1., 8.3. ja 10.5.

Nuortenillat ovat Muuramen seurakunnan viikon kohokohtia! Tule kuulemaan Jumalan sanaa, nauttimaan hauskasta ilmapiiristä, pelailemaan, skabailemaan, keskustelemaan, rukoilemaan ja viettämään aikaa yhdessä!

Illat ovat avoimia kaikille yläkouluiästä alkaen.

Tervetuloa mukaan! <3

PELIKERHO

Nuorten pelikerho Ankkurissa aina perjantaisin ennen nuorteniltaa klo 16-18!

Tsekkaa meidät somesta: instassa meidät löytää nimimerkillä @muuramennuorisrk ja facebookista Muuramen nuoriseurakunta.

Näiltä sivuilta löydät tietoa Muuramen nuoren seurakunnan toiminnasta: viikkotoiminnasta eli nuortenilloista ja ryhmistä, isostoiminnasta sekä ajankohtaisista leireistä ja retkistä.

Jos sulla on tarvetta jutella kahden kesken, ota yhteyttä Lasseen, Veeraan tai Nettaan.

"Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä."

Psalmi 23:6

Pelikerho

Perjantaisin klo 16-18. Kerhossa pelataan eri pelejä ja kinataan säännöistä ;) Ilolla mukaan!

Nuorten musaryhmä AKARI

Matalan kynnyksen kuoro- ja bändiryhmä kaikille musiikista ja laulamisesta kiinnostuneille nuorille. Ryhmä on toistaiseksi tauolla.

Vaikuta!

Haluatko vaikuttaa toimintaan tai tehdä jotakin ihan uutta? Kerro toiveesi ja ideasi rohkeasti  työntekijälle!

Joosua 1:9: Muista että olen sanonut sinulle: ole rohkea ja luja, älä pelkää äläkä lannistu...